Najpierw wprowadzenie wg. Mishy (to ta mniejsza- Klicia) i Claudii (ta w warkoczykach- wioetta)
Zostawcie opinię (czyli komentarz ;p).
EDIT: Ojej... Moja wina. Nie powiedziałam, że dla nas to tylko zabawa i w dodatku pierwsze pierwsze nasze projekty. Jeśli ktoś oczekiwał, że zobaczy idealne projekty zrobione przez 14-letniego geniusza, to niestety, ale źle trafił. Jesteśmy amatorami, którzy pierwszy raz zasmakowali roli tworzenia ubioru. I dla Ainn.- gdybyście widzieli jej uśmiech podczas rysowania... Dzięki za wszystkie opinie

